grep -i και ελληνικά κεφαλαία / πεζά

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Tue Dec 13 23:34:32 EET 2005

Nick Demou (enLogic) wrote:
> ... δεν έχει το .UTF-8 οπότε καλά κάνει και δεν παίζει.

αμ δε! έβαλα και .UTF-8(*) ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ - προσέξτε κοροϊδία που
"τρώω" από το σύστημα:

$locale
LANG=el_GR.UTF-8
LC_CTYPE="el_GR.UTF-8"
LC_NUMERIC="el_GR.UTF-8"
LC_TIME="el_GR.UTF-8"
LC_COLLATE="el_GR.UTF-8"
LC_MONETARY="el_GR.UTF-8"
LC_MESSAGES="el_GR.UTF-8"
LC_PAPER="el_GR.UTF-8"
LC_NAME="el_GR.UTF-8"
LC_ADDRESS="el_GR.UTF-8"
LC_TELEPHONE="el_GR.UTF-8"
LC_MEASUREMENT="el_GR.UTF-8"
LC_IDENTIFICATION="el_GR.UTF-8"
LC_ALL=el_GR.UTF-8

$echo σφ > temp
$cat temp
σφ
$grep σ temp
σφ
$grep Σ temp
$

Καταλαβαίνει κανείς τι γίνετε? υπάρχει κάτι άλλο που παίζει ρόλο και το
έχω ξεχάσει?

Έχω φτιάξει ένα προγραμματάκι σε python για να βλέπουν και να προσθέτουν
passwords πελατών οι τεχνικοί τις εταιρίας μέσω ssh σε linux, χωρίς να
μπορούν να τα δούν ποτέ όλα μαζί, με accounting, ιστορικό των queries
και email σε εμένα για κάθε query κάθε τεχνικού και έχω κολήσει στο case
sensitivity ... argh!