grep -i και ελληνικά κεφαλαία / πεζά

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Tue Dec 13 23:01:41 EET 2005

όντως κάπου τα μπέρδεψα εγώ - είχα ανοιχτά ογδόντα terminals και είμουν
συνδεμένος σε 3 linux boxes ταυτόχρονα
τελικά το ubuntu παίζει μια χαρά - το πρόβλημα είναι σε ένα mandrake το
οποίο δεν έχει το .UTF-8 οπότε καλά κάνει και δεν παίζει. Φαντάζομε θα
βρω στο google τι πρέπει να κάνω για να είναι default το el_GR.UTF-8 στο
mandrake (μέχρι να το ξυλώσω κάποτε και να βάλω debian γιατί αρχίζω να
τα χάνω με 3 linux boxes ένα RH ένα Mandrake και ένα Ubuntu... argh!)