gnome, nautilus: διαβάζει σηνεχώς τα smb mounts

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Fri Dec 9 09:32:09 EET 2005

Pavlos Parissis wrote:

> βάλε ένα φίλτο στο ethereal( απλά γράψε smb στο filter) και δες με τι συχνότητα γίνονται
> τα request για smb list.

14 πακέτα/sec (μόνο smb προς τον samba server)

> Προσπάθησε να δεις πια προγράμματα κάνουν χρήση του δικτύου με
> lsof -i

περίεργο δεν δήχνει τίποτα συνδεμένο στον samba server την ίδια στιγμή
που έχει 19.3Κbps load και που το ethereal μου δήχνει 14πακέτα smb με
τον samba server ανά sec !!?? Μήπως κάτι κρύβει?

> αφου λες πως το πρόβλημα εμφανίζετε όταν τρέχει ο nautilus δές αν έχει
> επιλογές για cache,retry και τα ρέστα για smbfs.

δεν βρήκα κάτι σχετικό (το μόνο μέρος που ξέρω να κοιτάξω είναι το
εργαλεία συστήματος -> επεξεργαστής ρυθμίσεων -> apps -> nautilus)