gnome, nautilus: διαβάζει σηνεχώς τα smb mounts

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Thu Dec 8 23:25:01 EET 2005

Καλησπέρα,

On Thu, 08 Dec 2005 10:14:55 +0200
"Nick Demou (enLogic)" <ndemou at enlogic.gr> wrote:

> [...]
> συνεχώς επαναλαμβανόμενο ls των mounted samba shares. Εξηγούμαι:
>
> εγκαθιστώ ubuntu
> 	bandwidth usage σε ηρεμία: 0ΚΒ
>
> κάνω mount (μέσω smbfs) κάποια shares σε έναν samba server
> 	bandwidth σε ηρεμία εκτός gnome: 0KB
> 	bandwidth σε ηρεμία σε gnome: 20-50KB ΜΟΝΙΜΑ
>
> κάνω kill-all nautilus και για 1sec μηδενίζεται το bandwith (μπορεί
> να είναι βέβαιά άσχετο αλλά είναι μια ένδειξη)
>
> κάνω ένα capture με το ethereal και βλέπω κάτι που στα μη εκπεδευμένα
> μάτια μου μοιάζει πάρα πολύ με συνεχές listing των αρχείων του

βάλε ένα φίλτο στο ethereal( απλά γράψε smb στο filter) και δες με τι συχνότητα γίνονται
τα request για smb list.

Προσπάθησε να δεις πια προγράμματα κάνουν χρήση του δικτύου με
lsof -i

αφου λες πως το πρόβλημα εμφανίζετε όταν τρέχει ο nautilus δές αν έχει
επιλογές για cache,retry και τα ρέστα για smbfs.