γίνεται να εκτελείτε αυτόματα ένα script όταν το PC μου είναι " σε ηρεμία "

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Fri Dec 9 09:06:00 EET 2005

P. Christeas wrote:
> Στις Πέμπτη 08 Δεκέμβριος 2005 7:40 μμ, ο/η Nick Demou (enLogic) έγραψε:

> Οι screensavers ακολουθούν ένα πολύ διαφορετικό δρόμο, ουσιαστικά είναι κάτι
> σαν plugins για το X11. Ο X server τους λέει πότε να ξεκινήσουν κλπ. Όμως, η
> λειτουργία τους δεν έχει άμεση σχέση με το φόρτο του συστήματος. Μπορεί το
> σύστημα να έχει γονατίσει και ο screensaver να μπεί (και να τρώει resources)
> επειδή δεν κουνάμε το ποντίκι. Γι' αυτό προτιμάω να βασίζεται στο system
> loade.

αυτό δεν είναι πρόβλημα για μένα διότι ως desktop PC σπάνια έχει κάτι να
κάνει όταν εγώ δεν είμαι εκεί. Αν πάλι έχει ας το κάνει λίγο πιο αργά
δεν με πειράζει.

Καμιά πληροφορία για το πως καλείται ένας screensaver? (έψαξα στο google
αλλά υπάρχουν χιλιάδες σελίδες με screensavers και αυτό που ψάχνω
πνίγεται μέσα σ' αυτές). Ακομά και λίγη C δεν με πειράζει (έχω κάποια
εμπειρία σε C από προγραμματισμό microcontroles - θεωρώ ότι θα τα
καταφέρω να μετατρέψω υπάρχον κώδικα)

> Είναι δικιά σου απόφαση πόσο θα ζορίζεις τον δίσκο. Όταν εμένα μου είχε
> κτυπήσει δίσκος, ήταν μετά  από παρατεταμένη χρήση (για 5-6 ώρες δούλευε
> συνέχεια η κεφαλή).
>
> Εδώ θέλω να ζητήσω και τη γνώμη της λίστας για τα ide-smart, που προσπαθούν να
> προβλέψουν τη βλάβη στο δίσκο. Είναι αξιόπιστα;

πριν μερικούς μήνες έψαξα κάμποσο στο google για πληροφορίες για το
smart. Σαν ιδέα είναι πολύ ...smart... και αν αξιοποιηθούν τα δεδομένα
του SMART πιθανότατα θα προβλέψεις ένα ποσοστό από τις αστοχίες του
δίσκου (φυσικά όχι όλες, αλλά αυτό θα το έχεις μαντέψει ήδη).
Δυστηχώς αυτή η δυνατότα σκαλώνει σε κάποια προβλήματα: Α) υπάρχει πολύ
λίγο documentation για το τι σημαίνουν οι επιμερους δείκτες του SMART.
Β) υπήρχαν πολύ λίγα προγραμματά που να αξιοποιούν δημιουργικά αυτούς
τους δείκτες (όμως αυτό το ξέρω μόνο για windows που κοιτούσα τότε -
ίσως για linux να υπάρχει κάτι). Τα περισσότερα απλά σου παρουσιάζουν
τους δείκτες ενω αυτό που θες είναι να κρατάν ένα log και σε πιθανές
αλλάγές που υποδυκνήουν degredation ή σε υπέρβαση κάποιων ορίων να σου
κάνουν alert.