γίνεται να εκτελείτε αυτόματα ένα script όταν το PC μου είναι " σε ηρεμία "

P. Christeas p_christ at hol.gr
Thu Dec 8 21:05:18 EET 2005

Στις Πέμπτη 08 Δεκέμβριος 2005 7:40 μμ, ο/η Nick Demou (enLogic) έγραψε:

> χμ... πολύ πολύ ενδιαφέρον
> έκανα man proc αλλά δεν βρήκα αναφορές για κάτι σχετικό με την χρήση του
> keyboard/mouse ξέρετε αν υπάρχει? (π.χ. seconds since last click event
> or seconds since last key press event ή κάτι παρόμοιο)
>
> ...πως καταλαβαίνουν οι screensavers πότε μπορούν να ξεκινήσουν?

Οι screensavers ακολουθούν ένα πολύ διαφορετικό δρόμο, ουσιαστικά είναι κάτι
σαν plugins για το X11. Ο X server τους λέει πότε να ξεκινήσουν κλπ. Όμως, η
λειτουργία τους δεν έχει άμεση σχέση με το φόρτο του συστήματος. Μπορεί το
σύστημα να έχει γονατίσει και ο screensaver να μπεί (και να τρώει resources)
επειδή δεν κουνάμε το ποντίκι. Γι' αυτό προτιμάω να βασίζεται στο system
loade.

> αν έχει παράπονο ο δίσκος του desktop μου τι να πει ο δίσκος του linux
> server του γραφείου που στήθηκε πριν μερικά χρόνια (μέχρι πριν λίγους
> μήνες squid + qmail + samba και πάντα κάποιον χρήστη να θέλει κάτι και
> το μηχανάκι ανοιχτό 7/24) ακόμα παίζει... καταλαβαίνω το σκεπτικό σου
> αλλά νομίζω (και μπορεί κάλιστα να κάνω λάθος) ότι η επιβάρυνση αυτή δεν
> θα συντομέυσει ουσιαστικά το χρόνο ζωής του δίσκου.
Είναι δικιά σου απόφαση πόσο θα ζορίζεις τον δίσκο. Όταν εμένα μου είχε
κτυπήσει δίσκος, ήταν μετά  από παρατεταμένη χρήση (για 5-6 ώρες δούλευε
συνέχεια η κεφαλή).

Εδώ θέλω να ζητήσω και τη γνώμη της λίστας για τα ide-smart, που προσπαθούν να
προβλέψουν τη βλάβη στο δίσκο. Είναι αξιόπιστα;