γίνεται να εκτελείτε αυτόματα ένα script όταν το PC μου είναι "σε ηρεμία"

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Dec 8 19:52:22 EET 2005

On 2005-12-08 19:26, "Nick Demou (enLogic)" <ndemou at enlogic.gr> wrote:

> είσαι σίγουρος? υπέθετα ότι το nice κοιτά μόνο να είναι "nice" με το cpu
> usage αλλά δεν φαντάζομε να ενδιαφέρεται για το network ή disk usage.

Ακριβώς.  Αυτό σημαίνει πως ένα process με μεγάλο priority, θα μπορέσει
να κάνει schedule I/O requests αλλά μόνο για λίγο.  Υστερα θα μπλοκάρει
περιμένοντας να είναι πάλι idle το σύστημα για να τρέξει και να μπορέσει
να κάνει schedule περισσότερα I/O requests.

> στο κείμενο αυτό δεν υπήρχε αναφορά για notification hook για κάτι σαν
> "system is idling" - ξέρεις αν υπάρχει κάτι τέτοιο?

Χμ, βιάστηκα να απαντήσω.  Το devd τελικά δίνει πληροφορίες μόνο όταν το
σύστημα έχει _μεγάλο_ load, όχι όταν είναι idle.

> αν χρειάζετε τρελή χακιά θα είναι όντως λίγο άκυρο. Αν γίνετε με απλό
> τρόπο είναι πολύ καλό γιατί μιλάμε πάνω από 15 χρόνια προσωπικές
> δουλειές και πάνω από 10 εταιρικές.

Ισως, χωρίς να θέλω να σε μπερδέψω κι άλλο, να αρκεί ένα cron job που
κάνει rsync, αφού πρώτα ελέγξει το load του συστήματος να δει ότι δεν
ξεπερνά κάποιο λογικό νούμερο :)