Μη-native αναλύσεις σε LCD οθόνες [ήταν: Re: Problima x-terminal greek fonts se Ubuntu Breezy]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Dec 7 23:47:43 EET 2005

On 2005-12-07 23:21, Michael Iatrou <iatrou at serverhive.com> wrote:

> Τα παραπάνω τα κάνει και το konsole (αυτό λέω, γιατί αυτό χρησιμοποιώ,
> πιθανόν τα κάνουν κι άλλα).

Οχι, λυπάμαι, παίξατε και χάσατε.  Σε konsole δεν έχω καταφέρει *ΠΟΤΕ*
τότε που το δοκίμαζα ακόμα να παίξουν σωστά τα Backspace, DEL, Home,
End, PageUp, PageDown, F1...F12, Insert & Delete.

Σε xterm αντίθετα, το ίδιο setup που χρησιμοποιώ από τότε που
πρωτοκατάφερα να τρέξω X11, παίζει ακριβώς όπως το θέλω εγώ :)

> Εκτός κι αν _όντως_ κάνουν κάτι καλύτερο από τους άλλους (που από τα παραπάνω
> δεν φαίνεται να είναι αυτή η περίπτωση) το να εμπιστεύεσαι κάποιον επειδή,
> εχμ και καλά είναι ο Theo(s) είναι... ας πούμε FUD.

Ναι, κάνουν κάτι καλύτερο.  Δες παραπάνω :)