Μη-native αναλύσεις σε LCD οθόνες [ήταν: Re: Problima x-terminal greek fonts se Ubuntu Breezy]

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Wed Dec 7 23:21:14 EET 2005

When the date was Wednesday 07 December 2005 18:43, Giorgos Keramidas wrote:

>     * Είναι το μόνο που έχει πραγματικά μεγάλη συμβατότητα με τα escape
>       sequences, keyboard bindings & πολλά άλλα χαρακτηριστικά του vt220.
>       Τα άλλα απλά υποκρίνονται ότι "είναι συμβατά", αλλά όλη τους η
>       συμβατότητα πάει στο διάολο μόλις πατήσεις π.χ. το πλήκτρο F10.
>
>     * Είναι το μόνο τερματικό στο οποίο το DEL είναι DEL, το backspace
>       είναι πραγματικά backspace, και το C-d είναι ξεχωριστό πλήκτρο όταν
>       τρέχω Emacs :)
>
>     * Δεν μου επιβάλλει antialiased fonts, αν εγώ δεν θέλω.

Τα παραπάνω τα κάνει και το konsole (αυτό λέω, γιατί αυτό χρησιμοποιώ, πιθανόν
τα κάνουν κι άλλα).

>     * Είναι actively maintained από ανθρώπους που τους εμπιστεύομαι ότι
>       ξέρουν τι είναι terminal, τι είναι η libcurses και τι κάνει, κλπ.
>       (βλ. Thomas Dickey == ncurses maintainer).

Εκτός κι αν _όντως_ κάνουν κάτι καλύτερο από τους άλλους (που από τα παραπάνω
δεν φαίνεται να είναι αυτή η περίπτωση) το να εμπιστεύεσαι κάποιον επειδή,
εχμ και καλά είναι ο Theo(s) είναι... ας πούμε FUD.

>     * Παρακολουθώ το development του xterm εδώ και κάτι καιρούς και μου
>       αρέσουν διορθώσεις όπως:
>
>         + for FreeBSD, drop setuid privileges after startup (XFree86
> Bugzilla #878, report/patch by Alexander Pohoyda)
> [http://dickey.his.com/xterm/xterm.log.html#xterm_205]

Τώρα αυτό είναι αστείο, έτσι;

> Κι ένα σωρό άλλοι λόγοι.

OK, μπορούσες εξ' αρχής να πεις ότι είναι ένα φετίχ (όπως ακριβώς και οι
ζαρτιέρες)

:-)

--
 Μιχάλης Ιατρού