Μη-native αναλύσεις σε LCD οθόνες [ήταν: Re: Problima x-terminal greek fonts se Ubuntu Breezy]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Dec 7 18:43:40 EET 2005

On 2005-12-07 18:19, Michael Iatrou <iatrou at serverhive.com> wrote:
> When the date was Wednesday 07 December 2005 18:05, Giorgos Keramidas wrote:
> Είχες γράψει:

> Προσπαθώ να καταλάβω, γιατί το κόλλημα με το xterm

    * Είναι το μόνο που έχει πραγματικά μεγάλη συμβατότητα με τα escape
      sequences, keyboard bindings & πολλά άλλα χαρακτηριστικά του vt220.
      Τα άλλα απλά υποκρίνονται ότι "είναι συμβατά", αλλά όλη τους η
      συμβατότητα πάει στο διάολο μόλις πατήσεις π.χ. το πλήκτρο F10.

    * Είναι το μόνο τερματικό στο οποίο το DEL είναι DEL, το backspace
      είναι πραγματικά backspace, και το C-d είναι ξεχωριστό πλήκτρο όταν
      τρέχω Emacs :)

    * Δεν μου επιβάλλει antialiased fonts, αν εγώ δεν θέλω.

    * Είναι actively maintained από ανθρώπους που τους εμπιστεύομαι ότι
      ξέρουν τι είναι terminal, τι είναι η libcurses και τι κάνει, κλπ.
      (βλ. Thomas Dickey == ncurses maintainer).

    * Παρακολουθώ το development του xterm εδώ και κάτι καιρούς και μου
      αρέσουν διορθώσεις όπως:

        + for FreeBSD, drop setuid privileges after startup (XFree86 Bugzilla #878, report/patch by Alexander Pohoyda)
          [http://dickey.his.com/xterm/xterm.log.html#xterm_205]

Κι ένα σωρό άλλοι λόγοι.