Μη-native αναλύσεις σε LCD οθόνες [ήταν: Re: Problima x-terminal greek fonts se Ubuntu Breezy]

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Wed Dec 7 18:19:16 EET 2005

When the date was Wednesday 07 December 2005 18:05, Giorgos Keramidas wrote:

> Κι όμως.  Η συμπεριφορά των άλλων τερματικών ως terminals δε μου κάνει.

Μα, ποιά είναι η ειδοποιός διαφορά στη συμπεριφορά με τα άλλα terminals;

> Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι: προσπαθείς να καταλήξεις κάπου, μετά από
> τόσα email;

Είχες γράψει:

When the date was Tuesday 06 December 2005 20:08, Giorgos Keramidas wrote:

> Εγώ προτιμώ εδώ και χρόνια το xterm, αλλά γούστα είναι αυτά.

Προσπαθώ να καταλάβω, γιατί το κόλλημα με το xterm -- ξέρεις, δεν είναι το
είδος του κολλήματος που κάποιος έχει με τις Porsche, είναι το είδος του
κολλήματος όπου αφενός κάποιος λατρεύει να φοράει κόκκινες, δικτυωτές, ναύλον
ζαρτιέρες και αφετέρου δεν χάνει ευκαιρία να το διατυμπανίσει, χωρίς να είναι
μόνιμος κάτοικος Αγγλίας

--
 Μιχάλης Ιατρού