Opera licence and linux livecds

Greema greema04 at yahoo.gr
Fri Dec 2 23:44:45 EET 2005

O/H Giorgos Keramidas έγραψε:

> Επειδή βιάστηκα κάπως να απαντήσω και μπορεί να είναι παρεξηγήσιμη η
> αρχική ερώτηση...
>
> Το τμήμα υποστήριξης της Opera είναι αρκετά γρήγορο στις απαντήσεις του
> και δείχνει να ενδιαφέρεται να επεκτείνει τη χρήση του Opera.  Εμένα,
> όσες φορές έχω επικοινωνήσει μαζί τους -- κυρίως για θέματα που έχουν
> σχέση με τα FreeBSD binaries που δίνουν -- μου απαντούν σε λίγες ώρες
> το πολύ.
>
> Οπότε, αφού η ίδια η Opera είναι ο μόνος που μπορεί να σου δώσει
> πραγματικά έγκυρη απάντηση, δε χάνεις τίποτα... ρώτα τους ;)

Αυτό ακριβώς κατάλαβα και εγώ από την πρώτη απάντησή σου. Εχω κατεβάσει
την τελευταία έκδοση της opera 8.51 και έβαλα και το αρχείο ελληνικών
από την έκδοση 8.50 στο slackel-1.0 που έχω εγκαταστήσει στο δίσκο για
να ετοιμάσω τη νέα έκδοση 2.0
Ο νέος ελληνικός firefox-1.5 εγκαταστάθηκε και υποστηρίζει άψογα
εκτύπωση ελληνικών.
Εχω στήσει και τη μηχανή του με πυρήνα 2.6.14.2 και unionfs 1.0.14, και
τρέχει τέλεια. Αλλά ο τελικός πυρήνας θα αλλάξει μάλλον μιας και βγήκε
ήδη ο 2.6.14.3
H opera είναι πολύ καλό προϊόν και αν απαντήσουν θετικά θα είναι ένα
επιπλέον συν για τους φίλους του slackel μιας και έχουν ζητήσει να
υπάρχει η opera στην επόμενη έκδοση.
Μπορείς να δείς το slackel στο http://www.teradio.gr όπου υπάρχει και
forum http://www.tetradio.gr/tetradio/html/modules/newbb/index.php
και να το κατεβάσεις από το http://www.ellak.gr/pub/Slackel/slackel-1.0.iso
Σχετικό άρθρο
http://www.ellak.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=488&mode=thread&order=0&thold=0
και screenshots ftp://ftp.tetradio.gr/pub/slackel-images/
Δεν γνωρίζω πολλά από άδειες και για αυτό ρώτησα στη λίστα στο
lists.hellug.gr

Σε ευχαριστώ και πάλι για την άμεση απάντηση

Φιλικά Δημήτρης Τζέμος
djemos at teradio.gr