Opera licence and linux livecds

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Dec 2 22:21:29 EET 2005

On 2005-12-02 21:44, Greema <greema04 at yahoo.gr> wrote:
>O/H Giorgos Keramidas έγραψε:

> Εγινε κατανοητό. Ευχαριστώ

Επειδή βιάστηκα κάπως να απαντήσω και μπορεί να είναι παρεξηγήσιμη η
αρχική ερώτηση...

Το τμήμα υποστήριξης της Opera είναι αρκετά γρήγορο στις απαντήσεις του
και δείχνει να ενδιαφέρεται να επεκτείνει τη χρήση του Opera.  Εμένα,
όσες φορές έχω επικοινωνήσει μαζί τους -- κυρίως για θέματα που έχουν
σχέση με τα FreeBSD binaries που δίνουν -- μου απαντούν σε λίγες ώρες
το πολύ.

Οπότε, αφού η ίδια η Opera είναι ο μόνος που μπορεί να σου δώσει
πραγματικά έγκυρη απάντηση, δε χάνεις τίποτα... ρώτα τους ;)