mutt config problem (was: Debian etch, etc)

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Tue Aug 30 16:17:58 EEST 2005

On Mon, Aug 29, 2005 at 12:50:49PM +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> Κι όποιος δεν έχει σωστό charset στα posts του λαβαίνει ένα ευγενικότατο
> μεν, ξεχεστήριο δε email με ελπίδα να φτιάξει το λανθασμένο setup του
> και να γλιτώσει το σύμπαν από μερικά ακόμη ``σχεδόν-Ελληνικά'' μηνύματα.

Σαν ιδέα είναι καλή ιδέα να το κάνεις αυτό. Αν λαμβάνεις ας πούμε
ένα δύο τέτοια μηνύματα την ημέρα. Αν είσαι όμως σε μια λίστα και
παραπάνω από τα μισά μηνύματα λένε ψέμματα για το encoding (τα άλλα
μισά είναι html only αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία :() και λαμβάνεις
κατά μέσο όρο 10 με 15 μηνύματα ημερησίως από αυτή τη λίστα τι
κάνεις; Εντάξει προσπαθείς να ενημερώσεις τον κόσμο, και καμιά φορά,
δεν λέω, δουλεύει, για παράδειγμα τα περισότερα μέλη στην εν λόγω
λίστα ξέρουν πλέον ότι (.doc =/= κείμενο) και ότι (iternet =/=
exploder) αλλά δεν μπορείς να θεωρείς δεδομένο ότι θα καταλάβουν τι
εννοείς με ένα τέτοιο μήνυμα.  Αν δεν σε πολυενδιαφέρει τι λένε τα
άτομα που σου στέλνουν το μήνυμα λοιπόν η τακτική σου είναι μια
χαρά, αλλά το θέμα είναι ότι καμιά φορά το αν κάποιος είναι computer
literate ή αν το mua του στέλνει τα σωστά headers δεν είναι το πιο
σημαντικό κριτήριο για το αν θέλω να διαβάσω αυτά που λένε ή όχι.

Τεσπα. Κάτι διόρθωσα στο .muttrc να δούμε αν δουλεύει.

--
Most precious among the relics remaining of Peter's skeleton in the
Vatican are 29 fragments of one of his skulls. (St. Peter's other