emacs greek input method

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Sat Aug 27 00:04:34 EEST 2005

On Fri, Aug 26, 2005 at 12:27:41PM +0300, Antonios Christofides wrote:
> Αν χρησιμοποιήσω greek input method σε emacs, θέλει τον τόνο μετά το
> γράμμα (και άλλες ατέλειες). Υπάρχει εναλλακτική input method να
> κατεβάσω ή άλλο workaround εκτός απ' το να φτιάξω τη δικιά μου;

Περί ορέξεως ουδείς λόγος βέβαια, αλλά ΚΤΓΜ αυτό είναι μάλλον bugfix
παρά bug. Από που κι ως που να μπαίνει ο τόνος πριν από το φωνήεν;
είναι αντίθετο από τον τρόπο που γράφουμε συνήθως και συνεπώς
αντι-διαισθητικό.  Τα default input methods του Εμάξ ακολουθούν τη
φυσική ροή της γραφής.

That said, χαίρομαι βέβαια που βρήκες τη λύση. Παρεμπειμπόντως πριν
κάμποσο καιρό χρησιμποιούσα το Cygwin port και default ήταν να μπαίνει
ο τόνος πριν το φωνήεν. Υπήρχαν δύο (τουλάχιστον) μεθόδοι το
greek-prefix και το greek-postfix (σε αναλογία με το τις μεθόδους για
latin-1).

Έχω γράψει κάνα δυο defun που διορθώνουν κάποιες (ΚΤΓΜ) ατέλειες
στις μεθόδους εισαγωγής ελληνικών, πχ μου τη σπάει που δεν μπορείς
να βάλεις τόνο (ή τα διαλυτικά) σε ένα άτονο φωνήεν αλλά πρέπει να
σβήσεις το φωνήεν και μετά να το ξαναγράψεις με τον τόνο και έτσι
έχω μια defun "toggle-oxeia" που έχω δεσμεύσει στο "C-;". Αν υπάρχει
ενδιαφέρον μπορώ να ανεβάσω τον κώδικα αν και δεν είναι και τόσο
δύσκολο να τον γράψει κανείς. Μια άλλη βελτίωση που έχω κάνει
είναι η αυτόματη μετατροπή του σίγμα στο τέλος μιας λέξης σε τελικό «ς».

Τα λέμε