emacs greek input method

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri Aug 26 16:17:12 EEST 2005

Kostas Zorbadelos wrote:
> Find attached to tropopoiimeno input method pou douleyei me tono prin
> to gramma. Prokeitai gia poly mikri allagi sto default.
> Vale to sto thesi tou paliou greek.el (px sto debian einai sto
> /usr/share/emacs/21.4/leim/quail/greek.el)

Ευχαριστώ. Του έκανα και κάτι αλλαγίτσες που ήθελα, και άφησα μόνο μια
από τις μεθόδους που είχε μέσα, και το έβαλα σε δικιά μου νταϊρέκτορη,
προσθέτοντας ένα (register-input-method ...) στο .emacs μου. Νομίζω
είναι καλύτερα έτσι αφού 1) δεν πειράζω τα αρχεία του συστήματος, 2)
θα μεταφερθεί με τα υπόλοιπα settings μου σε όποιον υπολογιστή θέλω,
ακόμα κι αν δεν έχω root access εκεί.

Όσο για τις υπόλοιπες προτάσεις, είχα λόγο που ήθελα να γίνει με input
method. Εκτός του ότι έχω προβλήματα με το Control στο el layout (αυτό
είναι μεγάλη ιστορία), υπάρχει το πρόβλημα ότι πρέπει να γυρίσω σε
λατινικό πληκτρολόγιο κάθε φορά που δίνω μια εντολή στον emacs (π.χ.
C-x o, C-x b, C-u 79 C-x f, και τόσο το χειρότερο ότι χρησιμοποιώ
viper), ή στο screen (π.χ. C-a s), ή στον window manager (ratpoison,
δουλεύει μόνο με πλήκτρα, παρόμοια με αυτά του screen). Ενώ με το
input method η αλλαγή του πληκτρολογίου ισχύει μόνο για το κείμενο που
_γράφω_ μέσα στο συγκεκριμένο buffer.

--
Antonios Christofides
+30-2661020814