DC ++ Σε Linux Suse

Karaoulis Marios marios_hellas_23 at yahoo.gr
Tue Aug 16 15:04:18 EEST 2005

On Monday 15 August 2005 16:54, Dimitris Bs wrote:
> Καλησπέρα σας
>

> Είμαι Νέος χρηστής του Linux  . Επέλεξα να ξεκινήσω το ταξίδι μου στο κόσμο
> του Linux με την έκδοση Suse Professional . θα ήθελα να μάθω αν μια
> εφαρμογή που χρησιμοποιούσα στα windows και νομίζω υπάρχει και σε Linux  Το
> DC ++ που σκοπό έχει την ανταλλαγή  διαφόρων αρχείων μετάξι χρηστών του
> internet υπάρχει για  Linux Suse και αν ναι που μπορώ να την Βρω και αν
> είναι σε εκτελέσω αρχείο εγκατάστασης RPM .
>
> Eυχαριστώ για το χρόνο σας και ελπίζω να γνωρίζει κάποιος και να μου
> απαντήσει στην απορία μου αυτή

> [...]
Το καλύτερο για  linux
http://dcgui.berlios.de/

Υπάρχουν έτοιμα rpm
Βάλε apt4rpm για suse 9.3
Οδηγίες εδώ
http://linux01.gwdg.de/apt4rpm/home.html

Μετά από synaptic βάλε το valknut και τελείωσες.

Υ.Γ. Εδώ θα βρείς ΤΑ ΠΑΝΤΑ. (Από amule bittorrent κτλ....)
ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿðèb‹˜j(ÿôâ­çh~ÊZ›ö†Šÿ1¨¥…«-…æÞ²Û)jjk¢×œ¶*'jº.Øm¶Ÿÿþf¢—üš†Šÿ