DC ++ Σε Linux Suse

Markos Fragkakis fragakis at ceid.upatras.gr
Mon Aug 15 18:40:47 EEST 2005

Dimitris Bs wrote:
> Καλησπέρα σας
>

> Είμαι Νέος χρηστής του Linux  . Επέλεξα να ξεκινήσω το ταξίδι μου στο
> κόσμο του Linux με την έκδοση Suse Professional . θα ήθελα να μάθω αν
> μια εφαρμογή που χρησιμοποιούσα στα windows και νομίζω υπάρχει και σε
> Linux  Το DC ++ που σκοπό έχει την ανταλλαγή  διαφόρων αρχείων μετάξι
> χρηστών του internet υπάρχει για  Linux Suse και αν ναι που μπορώ να την
> Βρω και αν είναι σε εκτελέσω αρχείο εγκατάστασης RPM .
>
> Eυχαριστώ για το χρόνο σας και ελπίζω να γνωρίζει κάποιος και να μου
> απαντήσει στην απορία μου αυτή

> [...]

Το ίδιο το DC++ δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο Linux, είναι γραμμένο
για να παίζει μόνο σε Windows. Για το Linux ξέρω αυτό:

linuxdcpp.berlios.de/

Δεν είναι και πολύ καλό, αλλά όταν το δοκίμασα τη δουλειά του την έκανε.
Τώρα που δοκίμασα το site έχει πέσει, αλλά φαντάζομαι πιο μετά θα
μπορείς να το κατεβάσεις. Υπόψιν, δεν ξέρω αν θα το βρεις σε rpm μορφή.

Γενικά, ένα καλό μέρος για να ψάχνεις πακέτα RPM είναι το

http://rpm.pbone.net/

Καλή τύχη,
Μάρκος