SuSE 9.3 Pro -- το SuSEconfig δεν λειτουργει

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Fri Aug 12 16:29:48 EEST 2005

gagrilli wrote:
> [...]
> Gnome και άλλα πακέτα από τα CD, ok.
> εγκατασταση Netmod, ok (το YOU είχε γίνει από δίκτυο φίλου).
>  --> παιξιμο με τα bashrc για να βάλω ο γελοίος fortune, NOT ok <----
>  Το Suse δεν βάζει από μόνο του .bashrc ή .profile στο home και έτσι
> έψαξα και κόπιαρα τα /etc/bash.bashrc και /etc/profile και μετά από
> δοκιμές έπαιξε, έκανα και δυο τρία alias
> (Μετά είδα ότι το Suse προτείνει ένα /etc/bash.bashrc.local για να
> κάνεις τις δουλειές σου
> --> Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν πείραξα τα /etc αρχεία....
> (;;; χρειάζονται τα σκριπτάκια newline στο τέλος;;;)

Και όμως βάζει, αλλά όταν δημιουργείς νέο /home/user και όχι όταν κάνεις
χρησιμοποιείς ήδη υπάρχον.

Για κάποια καλά .bashrc .profile κλπ τσέκαρε τον κατάλογο /etc/skel/ που
έχει ένα template για καλό home στο SuSE...

> [...]
>  και με την τρίτη τα διόρθωσε. reboot ... τίποτα
> Καθώς κάνει login  είπα να τρέξω yast --> sysconfig Editor -->SuSEconfig
> μήπως βρω κάτι σχετικό... τίποτα  Ούτε Χ.
>  reboot --> manual SuSEconfig... κολλάει..Ctrl-C, default prompt, αλλά
> βγαίνουν τα Χ!
> Πολύ search στα forum και στα groups  μου υπενθύμισε τις αρετές του
> Slackware , αλλά όχι πολλά παραπάνω. Ομολογώ ότι τα χάνω λίγο όταν
> παρακολουθώ σκριπτάκια και δεν ξέρω τί ψάχνω.
> Όποια βοήθεια, λινκ ή κατεύθυνση είναι ευπρόσδεκτη.. Ευχαριστώ από πριν

Κάτι πείραξες... Τι μηνύματα σου βγάζει;

Άμα θες, πες να σου στείλω τα δικά μου (έχω το ίδιο)...

--
one's freedom stops where other's begin

Giannis Papadopoulos
http://dop.users.uth.gr/
University of Thessaly
Computer & Communications Engineering dept.