SuSE 9.3 Pro -- το SuSEconfig δεν λειτουργει

gagrilli gagrilli at freemail.gr
Fri Aug 12 15:34:53 EEST 2005

Γεια,

Συγγνώμη αν κάνω post σε λάθος λίστα, αλλά δεν έχω βρει κάτι σχετικό στα
   διάφορα forum εδώ και δύο μέρες...
Η ιστορία λέει:
Εγκατάσταση απλού KDE desktop, ok.
Yast Online Update, ok.
Gnome και άλλα πακέτα από τα CD, ok.
εγκατασταση Netmod, ok (το YOU είχε γίνει από δίκτυο φίλου).
  --> παιξιμο με τα bashrc για να βάλω ο γελοίος fortune, NOT ok <----
  Το Suse δεν βάζει από μόνο του .bashrc ή .profile στο home και έτσι
έψαξα και κόπιαρα τα /etc/bash.bashrc και /etc/profile και μετά από
δοκιμές έπαιξε, έκανα και δυο τρία alias
(Μετά είδα ότι το Suse προτείνει ένα /etc/bash.bashrc.local για να
κάνεις τις δουλειές σου
--> Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν πείραξα τα /etc αρχεία....
(;;; χρειάζονται τα σκριπτάκια newline στο τέλος;;;)
Απο εκεί και πέρα συμβαίνουν τα εξής:
1) Το Suseconfig σταματάει τη δουλειά του στο τσεκάρισμα του kdm3 (???)
    και κολλάει... Ναι, το έτρεξα και manual
2) το login prompt στην αρχή εμφανίζεται κανονικά, αλλά μετά το
    password ΔΕΝ με βγάζει στο bash!!  Δεν κάνει τίποτα.. πρέπει να κάνω
    Ctrl-C οπότε βγαίνει ένα default prompt που μάλλον δεν διαβάζει
κάποιο  init script.. (;;;ποιό;;;)
Το ίδιο συμβαίνει και στο root account
Τρομαγμένος καθώς ήμουνα (το μόνο λειτουργικό που δουλεύει στο PC, και
με δουλειά βδομάδων) έσβησα τα .bashrc και .profile από το home
directory και ΝΟΜΙΖΩ ότι διόρθωσα τα αντίστοιχα /etc  στην default φάση
τους..... τίποτα, ούτε login
Boot με το CD  για repair installation,   βρήκε κάτι λάθη στο filesystem
  και με την τρίτη τα διόρθωσε. reboot ... τίποτα
Καθώς κάνει login  είπα να τρέξω yast --> sysconfig Editor -->SuSEconfig
μήπως βρω κάτι σχετικό... τίποτα  Ούτε Χ.
  reboot --> manual SuSEconfig... κολλάει..Ctrl-C, default prompt, αλλά
βγαίνουν τα Χ!
Πολύ search στα forum και στα groups  μου υπενθύμισε τις αρετές του
Slackware , αλλά όχι πολλά παραπάνω. Ομολογώ ότι τα χάνω λίγο όταν
παρακολουθώ σκριπτάκια και δεν ξέρω τί ψάχνω.
Όποια βοήθεια, λινκ ή κατεύθυνση είναι ευπρόσδεκτη.. Ευχαριστώ από πριν

gagrilli