usb disk kai filesystem

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Fri Aug 12 10:33:57 EEST 2005

Óôáýñïò Ãéáííïýñçò wrote:

> Egw pantws pisteyw oti einai _ka8ara_ 8ema policy kai oxi ikanotitas i mi ypostiriksi
> twn open source filesystems.

Σου διαφεύγουν κάποιες λεπτομέρειες. Τα filesystems δεν αφορούν μόνο τον
τρόπο που αποθηκεύεις και βρίσκεις τα δεδομένα. Αν ήταν έτσι, όλα θα ήταν
παραλλαγές του FAT (λέμε τώρα). Το πρόβλημα είναι η διαχείριση των
δικαιωμάτων χρηστών (δεν ξέρω αν το λένε όλοι Access Control List, ACL).
Εκτός από τον τρόπο με τον οποίο το κάθε λειτουργικό διαχειρίζεται τα
δικαιώματα των χρηστών (που συνηθίζεται να διαφέρει μεταξύ πολύ
διαφορετικών λειτουργικών), έχουμε και το θέμα ότι στο κάθε λειτουργικό
έχεις άλλη λίστα χρηστών. O χρήστης abc υπάρχει στο XY-OS που κάνει mount
το δίσκο, αλλά δεν υπάρχει στο YZ-OS που κάνει και αυτό mount τον δίσκο. Τι
κάνεις τότε; Γι' αυτό και το FAT(32), που δεν υποστηρίζει αποθήκευση
δικαιωμάτων, γίνεται mount από όλους σε "μπάτε-σκύλοι-αλέστε" mode.

Doc

--
   Theory asserts that although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS