usb disk kai filesystem

Apatewna apatewna at yahoo.gr
Thu Aug 11 21:09:25 EEST 2005

Giannis Beredimas wrote:

> Βασικά υποθέτω θα πρέπει να πληρώσεις για το IFS toolkit. Από κει και
> πέρα δεν νομίζω πως έχεις προβλήματα για το πώς θα διαθέσεις τον κώδικα:
>
> http://uranus.it.swin.edu.au/~jn/linux/ext2ifs.htm
> http://www.yipton.demon.co.uk/content.html#FSDEXT2
> http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=65043
>

> Γ.

Σε θεμα file system interoperability  ψηφίζω υπέρ του FAT32 έχοντας
υπόψιν τους περιορισμούς βέβαια (δεν υποστηρίζεται αρχείο μεγαλύτερο από
  4GB και στο Mandrake 10 θυμάμαι μου είχε σπάσει τα νεύρα όποτε έγραφα
αρχεία σε FAT32 οτι και καλά δεν μπορεί να ορίσει διακιώματα).

Μπορείς επίσης να πείσεις και τους άλλους να βάλουν Linux που είναι και
το καλύτερο στο φινάλε.

Αναφορικά για το NTFS σε LINUX http://linux-ntfs.sourceforge.net/