Motherboard

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Aug 11 20:24:39 EEST 2005

Έχω ένα άθλιο μάδερμπορντ QDI, Celeron 1300, και σκέφτομαι να το
αναβαθμίσω. Δεν με χαλάει τόσο η ταχύτητα του επεξεργαστή, αλλά τα
προβλήματα USB (VIA VT82xxxx) και IDE. Δεν έχω κάτι συγκεκριμένο για
το IDE (VIA vt82c686b), αλλά ο δίσκος, ένας σαραντάρης Seagate
τριετίας, είναι αδικαιολόγητα αργός, πολλές φορές το σύστημα σέρνεται
όταν γράφει CD, όταν διαβάζει DVD, και όταν έχει έντονο access στο
δίσκο, και πιστεύω ότι ή φταίει το motherboard ή το Linux (2.6) είναι
γιαταμπάζα(ΤΜ). (Τι νομίζετε;)

Αν πάρω μάδερμπορντ, τι θα συνιστούσατε να προσέξω;

--
Antonios Christofides
+30-2661020814