Migrating 2 Linux - The Whole Deal

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Thu Aug 11 10:30:17 EEST 2005

Σταύρος Γιαννούρης wrote:

> [...]
> Δείτε εδώ:
> http://www.gnu.org/philosophy/selling.html
> Αρκεί στο δισκάκι που θα δώσεις, και στα patches που θα κυκλοφορείς να υπάρχει
> και ένας source/ κατάλογος.
> Άλλο τώρα εαν κάποιος που το έχει αγοράσει αποφασίσει να το διανείμει έτσι με ή
> χωρίς τροποποιήσεις. (βλ. RHEL = CentOS)
>
> Το παραπάνω που κάνει η MySQL με την εμπορική άδεια είναι οτι επιτρέπει σε αυτούς
> που την έχουν αγοράσει να βασίσουν τα προγράμματα τους πάνω της χωρίς να
> χρειάζεται να ανοίξουν των κώδικα τους υπό την GPL.

Όπα... τώρα θυμήθηκα! Σίγουρα είναι LGPL η άδεια. Οπότε το θέμα της άδειας
δεν είναι αυτό που λες, δηλαδή να βασίσει κάποιος το πρόγραμμά του στη
MySQL χωρίς να το δώσει με GPL. Η LGPL δίνει τη δυνατότητα χρήσης μιας
εφαρμογής ως μέρος μιας άλλης υπό τη μορφή library, service, πες το κάπως,
χωρίς να έχει καμμία υποχρέωση ως προς την LGPL.

> Και δεν είναι το μόνο παράδειγμα διπλής άδειας. Ανάλογα διανέμεται και το OOo,
> και τα προϊόντα του Mozilla Foundation.

Θα το ψάξω δυστυχώς μετά τις διακοπές... :)

Δεν κατάλαβα τι θες να πεις όμως.

Doc

--
   Theory asserts that although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS