Migrating 2 Linux - The Whole Deal

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Aug 10 20:40:53 EEST 2005

P. Christeas wrote:
> Νομίζω οτι ούτε αυτό ισχύει. Από την πρώτη στιγμή που κάποιος δημοσιεύει την
> δουλειά του σε GPL, η GPL 'κολλάει' στη δουλειά και τα δικαιώματα τα έχει το
> κοινό (=public). Δηλ. σύμφωνα με την GPL δεν μπορεί *κανένας* να αφαιρέσει τα
> δικαιώματα αυτά (ακόμα και ο συγγραφέας).

Εγώ βγάζω την εφαρμογή ΚρεμάειΚάθεΛεπτό 1.0 και σου τη δίνω με
GPL. Εσύ την τροποποιείς μόνος σου. Αν την επαναδιανείμεις, πρέπει να
το κάνεις υπό τους όρους του GPL. Εγώ την τροποποιώ μόνος μου. Μπορώ
να την επαναδιανείμω με ό,τι άδεια γουστάρω. Μπορώ και την
ΚρεμάειΚάθεΛεπτό 1.0 να επαναδιανείμω με ό,τι άδεια θέλω, αλλά είναι
δύσκολο να την πουλήσω ακριβά γιατί την έχω ήδη δώσει σ' εσένα με GPL
οπότε εσύ μπορείς να τη δώσεις σε τρίτους. Μπορώ όμως να την relicense
με άλλο τρόπο π.χ. για να γίνει συμβατή με κάποιο license, non-GPL
compatible. Το GPL δεσμεύει εσένα, δεν δεσμεύει εμένα.

--
Antonios Christofides
+30-2661020814