Ανακοίνωση απο το Redmont

fs admin at www0.org
Fri Aug 5 00:18:32 EEST 2005

On Thu, 04 Aug 2005 23:49:21 +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> Εσύ γιατί θίγεσαι τώρα ε;  Σε πειράζει που λέμε το Gentoo ανώριμο γιατί
> ανακαλύπτεις ότι που και που έχουμε απίστευτο δίκιο κι αγχώνεσαι;

Βασικά η ανωριμότητα του gentoo *community* είναι ότι άρχισαν να το
πασάρουν για desktop users και όσο και να λυθούν τα προβλήματα που
συζητιούνται, δεν πρόκειται ποτέ να επιτύχει μία διανομή που έχει ως
παράδοση πολύωρα compiles που το πιθανότερο να μην προκαλέσουν καμία
βελτίωση σε σχέση με binary διαβαμές, ειδικά σε desktop users που δεν
έχουν σχέση με προγραμματισμό.