Win vs Linux Flamebait [was: Ανακοίνωση απο το Redmont]

Giannis Papaioannou jhn at aix.meng.auth.gr
Wed Aug 3 10:15:13 EEST 2005

Manolis Christodoulou wrote:
> [...]

Εδώ και παρα πολύ καιρό, το μόνο που χρειάζεται να κάνω είναι File->Print...

Ρωτήστε τους κατασκευαστές των συγκεκριμένων συσκευών, αυτοί ευθύνονται.
Ο κατασκευασής πρέπει να υποστηρίξει το λειτουργικό, όχι το ανάποδο.

Τρέχεις το εκτελέσιμο που κατέβασες από την ιστοσελίδα της nVidia και
πατάς Enter μέχρι να τελειώσει όλη η διαδικασία. Όπως στα και Win.

apt-get update
apt-get install openoffice.org ή apt-get upgrade

??? Πώς καταφέρατε να τα κάνετε να μην παίξουν?

> Ένα μυαλό το έχω, τι να πρωτοθυμηθώ, την wifi κάρτα ή το winmodem.

Ρωτήστε τους κατασκευαστές των συγκεκριμένων συσκευών, αυτοί ευθύνονται.

> To Desktop linux εχει ακόμα πολύ δρόμο να κάνει και τα κύρια σημεία που
> πρέπει να δώσουν οι developers προσοχή είναι συμβατότητα με το hardware,

Ρωτήστε τους κατασκευαστές των συγκεκριμένων συσκευών, αυτοί ευθύνονται.

> εύκολη εγκατάσταση/απεγκατάσταση προγραμμάτων, κοινή γραφική πλατφόρμα

Πιο εύκολη από το apt-get?
Και για πιο λόγο να μην έχω παραπάνω από μία επιλογή στην γραφική
πλατφόρμα???

> (δηλαδή gnome και δεν θέλω αντίρηση :-), φιλικότητα, φιλικότητα,

Το φιλικότητα είναι υποκειμενικό, δε θεωρώ καθόλου φιλικό να μου δίνεται
η επιλογή να απενεργοποιήσω το automatic update και μετά να δέχομαι
συνέχεια warnings οτι το έχω απενεργοποιημένο (να με θεωρεί η MS εντελώς
βλάκα).

Επίσης, εδώ ισχύει και το παράδειγμα της γιαγιάς. Η γιαγιά δεν μπορεί να
ρυθμίσει το VCR, το interface του δεν είναι καθόλου φιλικό προς αυτήν,
έχει όλα αυτά τα κουμπάκια και φωτάκια για να κάνεις δύσκολες ρυθμίσεις,
όπως να αρχίσει να γράφει μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο ένα κανάλι. Η
γιαγιά που δεν είχε συνηθίσει σε όλα αυτά τα χρόνια της ζωής της τέτοια
περίεργα πράγματα και μάλλον δε θα τα καταφέρει ποτέ. Για τον 10χρονο
εγγονό όμως που μεγάλωσε με ένα gameboy στα χέρια, το VCR του φαίνεται
φιλικότατο.

> φιλικότητα, δηλαδή να μη χρειάζεται ο χρήστης να κάνει man fstab πριν
> συνδέσει το usb stick!

Πρόσφατα εγκατέστησα ένα Ubuntu Hoary, έκανα την default εγκατάσταση και
χωρίς να πειράξω κανένα αρχείο ή ρύθμιση δουλεύουν όλα τα USB Sticks,
Mp3όφωνo, external drives κτλ.

--
JHN