Kωδικοποίηση χαρακτήρων

Kostas Boukouvalas quantis at hellug.gr
Wed Aug 3 19:24:16 EEST 2005

>Θες να πεις ότι δεν παίζει το Auto-Detect encoding στον Thunderbird?

Ακριβώς.

>Πάντως το default encoding για incoming και outgoing e-mail το έχω ISO-8859-7. Λες να παίζει ρόλο το enigmail?

Και εγώ τα ίδια settings έχω. Μάλιστα και για Greek αλλά και για
Western. Τι σχέση έχει το enigmail; Εννοώ, αυτό για κρυπτογραφία δεν είναι;

Πάντως αφού λέει η πλειοψηφία οτι δεν έχει πρόβλημα, μάλλον κμεκ εγώ στα
settings. Θα το ψάξω και αν συνεχίσω να έχω πρόβλημα τα ξαναλέμε.

Όσο για το πρόβλημα με το "ς" είναι οτι, τουλάχιστον για μένα που έχω
λίγο μεγαλούτσικο όνομα (λέτε να φταίει αυτό;), το τελικό "ς" του
ονόματος μου δεν εμφανίζεται στην σελίδα του αρχείου της λίστας.