Kara-OT: Ti leitourgiko tha eixe o Benjamin Franklin [was: Re: Win vs Linux Flamebait [was: Ανακοίνωση απο το Redmont]]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Aug 3 16:51:08 EEST 2005

On 2005-08-03 16:06, Manolis Christodoulou <mchris at pel.forthnet.gr> wrote:
>Giorgos Keramidas wrote:
>>On 2005-08-03 12:06, Spiros Bolis <sbolis at freemail.gr> wrote:
>>> "He who gives up functionality for ease of use
>>> loses both and deserves neither." (Anonymous)
>>
>> Eimai sigouros pws o Benjamin Franklin an zouse shmera tha eixe OSS/FS
>> ston ypologisth toy :PPP
>>
>>	"Anyone who trades liberty for security deserves neither liberty
>>	nor security" (Benjamin Franklin)
>>
>>	"And neither will he receive either" (Rocco Galati)
>
> Ξερεις πολλούς αμερικάνους προέδρους που κάνουν ότι λένε ή κάνουν ότι
> λένε ότι πιστεύουν;

Apo tote pou o Benjamin Franklin egrafe:

	``We hold these truths to be self-evident, that all men are
	created equal, that they are endowed by their Creator with
	certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty
	and the pursuit of Happiness.''

Exoun perasei polla xronia.  Den einai pleon oi Amerikanoi Proedroi
an8rwpoi pou tha perimena na egrafan tetoio keimeno.  Oute kan 8a to
upegrafan kapoioi apo autous!

> Μάλλον Windows θα είχε, ή ακόμα χειρότερα MacOS/X.

Mpa, ase thn elpida na yparxei :P