Win vs Linux Flamebait [was: Ανακοίνωση απο το Redmont]

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Wed Aug 3 15:12:54 EEST 2005

Giannis Papaioannou wrote:

> Για αυτό ανέφερα και το παράδειγμα με την γιαγιά και το βίντεο. Κάποια
> πράγματα θα είναι αναγκαστικά πιο δύσκολα για κάποιους, αλλά θα
> υπαρχεί το εγγονάκι ή ο άνθρωπος της τεχνικής υποστήριξης που θα ξέρει
> πως να περάσει ένα repository. Όπως οι γονείς μας έπρεπε να μάθουν να
> ρυθμίζουν το βίντεο έτσι και η γενιά μας αλλά και η μεθεπόμενες θα
> πρέπει να μπορούν να ρυθμίζουν τα repositories.

Μισό γιατί παρεξηγήθηκα:

I don't give a damn για τα MS core fonts (υπάρχουν μια χαρά ελεύθερες
γραμματοσειρές)! Αλλά άμα είναι για να γράψω ελληνικά στο Ooo να πρέπει
να μάθω να προσθέτω repositories, να μυριστώ ότι φταίει η έλλειψη των
corefonts και να (βρω σε ποιο repository είναι για να) τα στήσω πιάστο
αυγό και κούρευτο. Στο παράδειγμα με το βίντεο θα πετάξω μέσα την κασέτα
και θα πατήσω play στο βίντεο: οκ αν θέλω να προγραμματίσω πως θα γράψω
μια ταινία μεθαύριο με κομμένες τις διαφημίσεις θα πρέπει να διαβάσω το
εγχειρίδιο, αλλά εγώ απλά μια ταινία θέλω να δω.

και κάτι ακόμα:

> Ο όμορφος κόσμος του MSWindows Desktop.

@@ μέντολες, που θα έλεγε και ο Γεωργίου. Αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγος
τα όσα θετικά έχουν τα Windows να μην τα κρατήσει και το Linux :-)

G.