Win vs Linux Flamebait [was: Ανακοίνωση απο το Redmont]

Giannis Papaioannou jhn at aix.meng.auth.gr
Wed Aug 3 14:36:28 EEST 2005

Giannis Beredimas wrote:
[snip]
> Τελικά βάζοντας τα Microsoft corefonts όλα παίζουν μια χαρά στο Ooo ...
>
> Τα οποία fonts δεν υπάρχουν στα default repository του Fedora ...
>
> Ο όμορφος κόσμος του desktop linux.

Για αυτό ανέφερα και το παράδειγμα με την γιαγιά και το βίντεο. Κάποια
πράγματα θα είναι αναγκαστικά πιο δύσκολα για κάποιους, αλλά θα υπαρχεί
το εγγονάκι ή ο άνθρωπος της τεχνικής υποστήριξης που θα ξέρει πως να
περάσει ένα repository. Όπως οι γονείς μας έπρεπε να μάθουν να ρυθμίζουν
το βίντεο έτσι και η γενιά μας αλλά και η μεθεπόμενες θα πρέπει να
μπορούν να ρυθμίζουν τα repositories.

Όσο για τα Microsoft corefonts, δεν υπάρχουν στο default repository του
Fedora γιατί η Microsoft δεν επιτρέπει την αναδιανομή τους και πρέπει ο
κάθε χρήστης να τα κατεβάσει από τον server τους αφού συμφωνήσει με το
license.

Το ίδιο ισχύει με πολλά άλλα proprietary λογισμικά (βλ. winmodems,
wifi). Εντάξει, οι άνθρωποι  που δουλεύουν στις διανομές, σου προσφέρουν
σχεδόν τα πάντα χωρίς κόστος. Τί να κάνουν? δεν έχουν την οικονομική
κυριαρχεία της MS να αγοράσουν όλες τις άδειες για αναδιανομή. Και πάλι
πόσο εύκολα μπορείς να περάσεις τα Microsoft corefonts με ένα apt-get
install msttcorefonts? (αρκεί να ξέρεις τι είναι το repository)

Τώρα που το σκέφτομαι, πόσες φορές ακούω παράπονα ότι δεν τρέχει το ένα
ή το άλλο πρόγραμμα στα Windows, και πως κολάνε ή κάνουν restart χώρις
προφανή λόγο ή χωρίς ένα σαφές μήνυμα λάθους? Πως κολάνε με το παραμικρό
ιούς, spyware και adware? Και τα πληρώνουν κιόλας. Τα θεωρούν και user
friendly.

Ο όμορφος κόσμος του MSWindows Desktop.

PS.
και εγώ κάποτε δεν ήξερα τίποτα για υπολογιστές, έτυχε να μου προσφέρουν
λίγο UNIX _στο πανεπιστήμιο_ και αναγκάστηκα να μάθω να δουλεύω σε αυτό
το περιβάλλον. Ξέρεις πόσο με ξίνησαν αργότερα τα windows95/PC όταν τα
πρωτοείδα?

--
JHN