Win vs Linux Flamebait [was: Ανακοίνωση απο το Redmont]

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Wed Aug 3 12:07:32 EEST 2005

Giannis Beredimas wrote:

> Τελικά βάζοντας τα Microsoft corefonts όλα παίζουν μια χαρά στο Ooo ...
>
> Τα οποία fonts δεν υπάρχουν στα default repository του Fedora ...
>
> Ο όμορφος κόσμος του desktop linux.

Μην γκρινιάζεις, να'ναι καλά το κυνήγι που ρίχνουν σε οτιδήποτε free...
Εδώ η SuSE στο 9.3 δεν είχε υποστήριξη για mp3 (έμπαινε μετά, επείδη
μπορούσε το Fraunhoffer να ζητήσει δικαιώματα κλπ κλπ)...

--
one's freedom stops where other's begin

Giannis Papadopoulos
http://dop.users.uth.gr/
University of Thessaly
Computer & Communications Engineering dept.