Ανακοίνωση απο το Redmont

DJ Art djart at linux.gr
Wed Aug 3 02:38:24 EEST 2005

On Wednesday 03 August 2005 00:31, Manolis Christodoulou wrote:
>  δηλαδή να μη χρειάζεται ο χρήστης να κάνει man fstab πριν
> συνδέσει το usb stick!

Δε χρειάζεται, πλέον.

Έχοντας εγκατεστημένα: hotplug, udev και hald (το dbus δεν ξέρω πόσο
ρόλο παίζει), απλώς βάζεις το stick και το κάνεις mount υπό
το /media/[VOLUME_LABEL]

Και όλα αυτά σε slackware και χωρίς να έχω καν προσπαθήσει ποτέ να
καταφέρω να παίξει κάτι τέτοιο, επίτηδες. Απλώς έτυχε να εγκαταστήσω τα
πακέτα αυτά, παρατήρησα ότι "α, οκ, cool, παίζει από μόνο του", οπότε
τα κράτησα :>

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?