Ανακοίνωση απο το Redmont

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Wed Aug 3 00:31:02 EEST 2005

Giannis Beredimas wrote:

> Ξέχασες πως θα κάνουμε να παίξουν τα USB sticks ... ;-P

Ένα μυαλό το έχω, τι να πρωτοθυμηθώ, την wifi κάρτα ή το winmodem.
To Desktop linux εχει ακόμα πολύ δρόμο να κάνει και τα κύρια σημεία που
πρέπει να δώσουν οι developers προσοχή είναι συμβατότητα με το hardware,
εύκολη εγκατάσταση/απεγκατάσταση προγραμμάτων, κοινή γραφική πλατφόρμα
(δηλαδή gnome και δεν θέλω αντίρηση :-), φιλικότητα, φιλικότητα,
φιλικότητα, δηλαδή να μη χρειάζεται ο χρήστης να κάνει man fstab πριν
συνδέσει το usb stick!

--

    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris
http://palmpowereddoctor.blogspot.com

mailto:mchris at pel.forthnet.gr