Windows Interoperability in A Linux Distro

DJ Art djart at linux.gr
Tue Aug 2 20:58:40 EEST 2005

On Tuesday 02 August 2005 11:54, Mario Saturno wrote:
> Ενώ με την slackware που κρατάνε τα installed
> pkg's σε μπακαλοτεύτερο για να τα
> κάνουνε recompile 2 times manually τι μια γιατί

Χαλάρωσε.

Πάντως, μπορεί να θεωρούνται τα dependencies-based package management
solutions (apt, κλπ) ως πιο μοντέρνα, αλλά εγώ αυτό το πράγμα του να:

Έχουν γίνει τα μισά πράγματα updated, αλλά compiled με gcc4 και με ένα
apt-get install jackd να θέλει να σου βγάλει το μισό σύστημα για να σου
κάνει upgrade το άλλο μισό, ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ.

Πόσο μάλλον όταν θέλω να κάνω upgrade μεγάλα πράγματα, όπως τα X.org,
που δεν βαράει κανένα καμπανάκι.

Άσε που μπορώ να κάνω downgrade κάποιο πακέτο.

Και ναι, αν η lib που θα κάνω downgrade θα προκαλέσει προβλήματα, μπορώ
να το ξέρω και εν γνώση μου να το κάνω και αν κάτι βάρεσε, βάρεσε, θα
το δώ πολύ απλά.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?