Windows Interoperability in A Linux Distro

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Aug 2 12:16:41 EEST 2005

On 2005-08-02 11:54, Mario Saturno <m.saturno at nectarine.it> wrote:
> Ενώ με την slackware που κρατάνε τα installed  pkg's σε μπακαλοτεύτερο
> για να τα  κάνουνε recompile 2 times manually τι μια γιατί  αφήσανε
> εξώ 3 flags που θέλανε και την  άλλη γιατί έσπασε κάπιο dependancy στο
> upgrade  χωρίς warning, α.. ναι σωστά αυτοί έχουνε  χρόνο να
> διαβάσουνε πάντα το changelog, να  κάνουνε wget/install το κάθε
> library δίνοντας  $PATH's manually και ξαφνικά ενός του ήρθε η
> πανέξυπνη ιδέα να δημιουργίσει ένα pkg  manager (swaret) γιατί
> κατάλαβε οτι εν έτη 2000  είναι ηλίθιο το να ΜΗΝ έχεις ένα
> αυτοματοποιημένο σύστημα για upgrade,  όσο για το quote "εγώ ξέρω τι
> ακριβώς  είναι installed στο σύστημα μου" @@ ξέρεις,  δεν ξέρεις εκτός
> αν κάνεις δουλειά  νέγρου σε ορυχείο και κρατάς με το  τευτέρακι.. :-)
> Compile ξε-compile το portage είναι  το καλύτερο pkg manager system
> out there.. αν και not  enough mature yet, αλλά από την αλλή και πιος
> είναι mature enough?

Exeis bal8ei na katafereis ayto poy den petyxe o Sbolis?

Otan ``wrimasei'' to Gentoo kai den xalane paketa epeidh to file system
hierarchy standard einai oti den yparxei file system hierarchy standard,
otan kataferei to Gentoo kai kanei build to mailman me Sendmail, qmail,
Postfix, oti skata-MTA exw sto systhma moy kai *DEN* prepei meta na kanw
rebuild to sympan taytoxrona kanontas ligo edit to ``ebuild'' tou
mailman, kai otan mathoun oi apeires (me opoiadhpote shmasia ths lekshs
``apeires'') ordes pou grafoun ebuild shell scripts oti auto:

    25  if use postfix; then
    26          MAILGID=nobody
    27  elif use sendmail; then
    28          MAILGID=daemon
    29  elif use qmail; then
    30          MAILGID=qmail
    31  elif use courier; then
    32          MAILGID=mail
    33  elif use exim; then
    34          MAILGID=mail
    35  elif use xmail; then
    36          MAILGID=xmail
    37  else
    38          MAILGID="280"
    39  fi

einai ypertath malakia, se anti8esh me to:

	if [ "${MAILGID:-undefined}" = 'undefined' ]; then
		if use postfix; then
		elif use sendmail; then
		fi
	fi

etsi wste to MAILGID na mporei na ru8mistei apo to make.conf kai oi
ru8miseis tou make.conf na kanoun override to ebuild.  Bebaia, tote
ksekinoun oi blakeies toy styl ``einai xazo to MAILGID gia onoma
metablhths, epeidh kanei pollute to namespace twn ebuilds''.  Opote
8a htan protimotero kati san WITH_MAILMAN_MAILGID, WITH_MAILMAN_MAILUID,
WITH_APACHE_CGI_UID, klp...

Kai meta to Portage tha ginei ayto pou oneireyetai.  Ta FreeBSD Ports.

Ante kai tou xronou Gentoo fans.  Me perissoteres hardcoded ahdies sta
ebuilds olwn mas :P

- Giorgos