Firefox + freetype

Dimitris Jemos dijemos at yahoo.gr
Sat Apr 23 19:07:53 EEST 2005

H λύση με το wprint δεν δουλεύει πλέον. ΟΠΟΤΕ

Ο mozilla , ο firefox, kai o thunderbird για να τυπώσουν ελληνικά πρέπει
να γινει compilation με --enable-xft και --enable-freetype2 --toolkit =
gtk2
Στις τελευταίες εκδόσεις των παραπάνω υποστηρίζεται xft kai freetype
ταυτόχρονα. Σε gentoo, kai slackware 10.1 ολα δούλεψαν και  τύπωσαν
ελληνικά.
Τώρα υπάρχει ένα bag σε σχέση με τη freetype-2.1.9. To slackware 10.1
αλλα και άλλες διανομές την έχουν εγκατεστημένη. Οπότε ακόμα και αν
κάνουμε compilation δεν θα τυπώσουμε ελληνικά.
Η λύση είναι: Κατέβασα τη freetype-2.1.7 και την έκανα compilation me
--configure --prefix=/usr && make && make install
για να μην υπάρχουν δύο εκδόσεις freetype στο συστημα.
επίσης καλό είναι να ελέγξουμε το λινκ /usr/lib/libfreetype.so.6 δείχνει
τη σωστή έκδοση freetype. δηλαδή την /usr/lib/libfreetype.so.6 ->
libfreetype.so.6.3.5

O/H Thanos Kyritsis έγραψε: