Firefox + freetype

Vivia Nikolaidou vivia at ee.auth.gr
Sat Apr 23 16:30:58 EEST 2005

On Sat, 23 Apr 2005, Thanos Kyritsis wrote:

> Χμ, ναι. Η αλήθεια είναι πως δεν έχω δεί ποτέ vanilla[0] Mozilla να
> τυπώνει ελληνικά. Συνήθως χρειάζεται κάποιο extension (τύπου
> wprint/xprint ή κάτι άλλο) για να επιτευχθεί αυτό. Και η μαλακία είναι
> πως αυτό κρατάει από τον καιρό του Netscape 4.x. αμαν.

Κι όμως, ο Mozilla (του Mozilla Suite) τυπώνει ελληνικά, αν ακολουθήσεις
τις οδηγίες στο enabling_truetype.html, αυτές που πέρασαν από τη λίστα.
Έτσι τυπώνω ελληνικά, copy-paste το URL :). Ο Firefox όμως όχι...

> Αν και από αυτά που είδα, με "αναγκάζετε" να κάτσω να κάνω compile τον
> mozilla με --disable-xft και --enable-freetype2 --toolkit = gtk2
> (σενάριο Α), toolkit = gtk1 (σενάριο Β), για να επαληθεύσω αν ισχύει. Η
> λύση με το wprint/xprint μου φαίνεται πιο βολική και γρήγορη.
> Τέλος πάντων.

Δεν ξέρω τι είχα κάνει λάθος, αλλά το wprint δεν έπαιξε. Λογικά με το
compile θα παίξει, όπως παίζει και ο Mozilla.

On Sat, 23 Apr 2005, Michael Iatrou wrote:

> Είναι πολύ απλό, κάντο compile μόνη σου.

... αυτό προσπαθούσα ν'αποφύγω :)) Έχω κάνει θερινό το σύστημα όσον αφορά
βιβλιοθήκες gtk και δεν είμαι καθόλου σίγουρη ότι θα δουλέψει!