Firefox + freetype

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Sat Apr 23 15:54:26 EEST 2005

On Saturday 23 April 2005 13:21, Vivia Nikolaidou wrote:
> Έχει antialiasing, αλλά δεν τυπώνει ελληνικά... (βλ. συζήτηση πριν
> λίγες μέρες)

Χμ, ναι. Η αλήθεια είναι πως δεν έχω δεί ποτέ vanilla[0] Mozilla να
τυπώνει ελληνικά. Συνήθως χρειάζεται κάποιο extension (τύπου
wprint/xprint ή κάτι άλλο) για να επιτευχθεί αυτό. Και η μαλακία είναι
πως αυτό κρατάει από τον καιρό του Netscape 4.x. αμαν.

Τη συζήτηση πριν λίγες μέρες την έχω σημειώσει στο TODO μου ώστε την
επόμενη φορά που θα ανανεώσω τον οδηγό για τα Ελληνικά να διερευνήσω το
θέμα.
Αν και από αυτά που είδα, με "αναγκάζετε" να κάτσω να κάνω compile τον
mozilla με --disable-xft και --enable-freetype2 --toolkit = gtk2
(σενάριο Α), toolkit = gtk1 (σενάριο Β), για να επαληθεύσω αν ισχύει. Η
λύση με το wprint/xprint μου φαίνεται πιο βολική και γρήγορη.
Τέλος πάντων.

> Τις γραμματοσειρές τις διαβάζει και τις εμφανίζει ωραία, αλλά στην
> εκτύπωση τα γράμματα είναι ... διάφανα (με εξαίρεση το "μ"). Είχε
> γίνει μια συζήτηση, όπου κάποιος έψαχνε πώς να τυπώσει, και είχε
> "σκοντάψει" στο σημείο όπου "το firefox έχει freetype2-disabled". Ο
> mozilla μπορεί να τυπώσει χωρίς κανένα πρόβλημα.

Α ... ναι ... το αιώνιο bug του Mozilla, το μ και το π. (βρείτε ένα site
με το χαρακτήρα π στο title και δείτε το να εμφανίζεται πλάγιο στο tab
bar ή π.χ. αν υπάρχει Bookmark με το μικρό π στον τίτλο του, πάλι
εμφανίζεται πλάγιο).

Κάποια στιγμή πρέπει να ψάξουμε να βρούμε τι στο καλό πάει στραβά με το
Mozilla και να κάνουμε file ένα bug report, αν δεν υπάρχει ήδη. Αν
υπάρχει, και κάποιος το έχει εύχερο, ας στείλει το bug #id ώστε να
κάνουμε vote.

[0] Να μια "ωραία" μετάφραση για το vanilla: vanilla = "μαμίσιο" ;)
--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)