Gia ton kernel kai tous dhmiourgous tou

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Thu Apr 14 14:37:12 EEST 2005

Giannis Papadopoulos wrote:
> Δεν υπάρχουν άνθρωποι που ασχολούνται ερασιτεχνικά με προγραμματισμό; Ας
> κάτσει να γραψει μια αρχική έκδοση, όχι τέλεια, απλώς να διαβάζεται.
> Έπειτα θα αναλάβουν οι περισσότερο γνώστες.

Ενδιαφέρουσα άποψη. Η πραγματικότητα όμως διαψεύδει τις δυνατότητες των
καλών προθέσεων. Εδώ μιλάμε για σοβαρό/μεγάλο έργο. Τι θα κάτσει να γράψει
ο ερασιτέχνης; User interface; Δομές; Αποθήκευση; Tests; Όλα αυτά
καθυστερούν την ανάπτυξη χωρίς να αξιοποιούν τη τεχνογνωσία του κατά τ'άλλα
ειδικού (μηχανικού π.χ.). Και ακόμα και να γίνει κάτι σε λογικό χρόνο,
νομίζεις ότι θα διαβάζεται; Αυτό δεν έχει σοβαρές πιθανότητες να συμβεί.
Γι' αυτό πρέπει να υπάρχει μια καλή _συνεργασία_!

Βέβαια εγώ κρίνω με κριτήρια αυτά που ξέρω. Αν, π.χ., δεν υπάρχει πρόβλημα
χρόνου, ή αν δεν είναι του παρόντος το τι θα γίνει με επόμενες εκδόσεις...

> Δύσκολα ένας προγραμματιστής θα έχει ασχοληθεί ενδελεχώς με αλγορίθμους
> από άλλες ειδικότητες. Σίγουρα στην ζωή του έχει κάνει αλγορίθμους, και
> μπορεί να τυχαίνει να είναι αρκετοί που να είναι κοινοί με άλλες
> ειδικότιτες.

Μα ο σκοπός δεν είναι να έχει ασχοληθεί ο προγραμματιστής με τους
συγκεκριμένους αλγόριθμους. Ο σκοπός είναι να έχει τις γνώσεις για να τους
καταλάβει ώστε να τους υλοποιήσει. Θα ξεμοναχιάσει τον ειδικό και θα τον
ξεζουμίσει να δει πως παίζει ο κάθε αλγόριθμος για να τον κάνει κώδικα.

> Για παράδειγμα, εσύ ξέρεις πως βγαίνει η αμοιβή αρχιτέκτονα-μηχανικού;
> Εγώ δεν ξέρω, και ας είναι η μητέρα μου τέτοιο πράμα. Για να έφτιαχνα
> software (που της το έχω ζητήσει) πρέπει να μάθω τους τύπους και τη
> λογική που τους διέπει για να το γράψω το ρημάδι.

Μα δεν είπα ότι τους ξέρεις, ούτε ότι θα τους κάνεις μόνος σου.

> Καλή θέληση χρειάζεται...

Δε φτάνει όμως... :(

Doc

--
   Theory claims that although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS