Gia ton kernel kai tous dhmiourgous tou

Giannis Papadopoulos ipapadop at remove_this.inf.uth.gr
Wed Apr 13 17:00:34 EEST 2005

Constantine Dokolas wrote:
> [...]
> "χαρτί" γιατρού. Ούτε γιατροί με υπο-ειδίκευση στο προγραμματισμό
> βγαίνουν από πουθενά, ούτε προγραμματιστές με υπο-ειδίκευση ως γιατροί
> βγαίνουν από κάπου. Κάποιες ειδικότητες που υπάρχουν στη πληροφορική
> είναι επειδή ένας όγκος τεχνογνωσίας έχει μαζευτεί σχετικά με ορισμένες
> άλλες επιστήμες και αυτή προϋποθέτει αυτό που λένε interdisciplinary
> γνώσεις (αυτό που παλιότερα εννοούσαν, αν και πιο ευρύτερα, όταν
> αναφέρονταν σε "πανεπιστήμονες"). Αυτή η γνώση είναι προς πώληση από
> διάφορα ιδρύματα που προσφέρουν τέτοιους τίτλους γνώσεων.

Δεν υπάρχουν άνθρωποι που ασχολούνται ερασιτεχνικά με προγραμματισμό; Ας
κάτσει να γραψει μια αρχική έκδοση, όχι τέλεια, απλώς να διαβάζεται.
Έπειτα θα αναλάβουν οι περισσότερο γνώστες.

> [...]
> με έναν ειδικό οποιουδήποτε άλλου κλάδου για να αποτυπώσει και να
> αναλύσει μια ανάγκη ώστε μετά να σχεδιάσει και να υλοποιήσει ένα
> πρόγραμμα που να λύνει το πρόβλημα. Ο προγραμματιστής (ως αναλυτής σε
> πρώτη φάση) θα μπει στο πυρήνα του προβλήματος, άσχετα το αντικείμενο,
> και θα το ανάγει σε προβλήματα/λύσεις πληροφορικής. Ότι χρειάζεται να
> εισαχθεί από την άλλη ειδικότητα θα είναι σε επίπεδο αλγορίθμων που
> έχουν ήδη αποτυπωθεί με μαθηματικό τρόπο από την άλλη ειδικότητα (κάθε
> κλάδος έχει τους θεωρητικούς του που παράγουν τέτοια πράγματα). Σε αυτό

Δύσκολα ένας προγραμματιστής θα έχει ασχοληθεί ενδελεχώς με αλγορίθμους
από άλλες ειδικότητες. Σίγουρα στην ζωή του έχει κάνει αλγορίθμους, και
μπορεί να τυχαίνει να είναι αρκετοί που να είναι κοινοί με άλλες
ειδικότιτες.

Για παράδειγμα, εσύ ξέρεις πως βγαίνει η αμοιβή αρχιτέκτονα-μηχανικού;
Εγώ δεν ξέρω, και ας είναι η μητέρα μου τέτοιο πράμα. Για να έφτιαχνα
software (που της το έχω ζητήσει) πρέπει να μάθω τους τύπους και τη
λογική που τους διέπει για να το γράψω το ρημάδι.

Καλή θέληση χρειάζεται...

--
one's freedom stops where other's begin

Giannis Papadopoulos
http://dop.users.uth.gr/
University of Thessaly
Computer & Communications Engineering dept.