Eisagogika kai Alt-Shift & Kmenu side bar

Konstantinos Togias ktogias at gmail.com
Thu Apr 14 00:41:47 EEST 2005

On 1/1/04, Christos Ioannou <cioannou at sector-one.gr> wrote:

> Δεν μπορώ να εντοπίσω και που είναι το περιβόητο $KDEDIR στο οποίο
> αναφέρονται όλα τα sites που διαβάζω για το KDE.

Δεν έχω Mandrake, ούτε χρησιμοποιώ KDE, αλλά σε ένα centos4 που έχει KDE παίρνω:

$ echo $KDEDIR
/usr

Το $KDEDIR είναι μεταβλητή περιβάλλοντος (environment variable) και
από ότι καταλαβαίνω δείχνει στον κατάλογο που είναι εγατεστημένο το
KDE. (Sε εμένα στο /usr - Τα εκτελέσιμα του KDE είναι στο /usr/bin, τα
libraries στο /usr/lib/kde3, κλπ)

Με env βλέπεις όλες τις environment variables.

Ελπίζω να βοήθησα.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras