Eisagogika kai Alt-Shift & Kmenu side bar

Christos Ioannou cioannou at sector-one.gr
Wed Apr 13 23:41:08 EEST 2005

Παρόλο που ακολούθησα τις οδηγίες για να βάλω τα Ελληνικά και είμαι "μια
χαρά" , όταν θέλω να αλλάξω από την μια γλώσσα στην άλλη συμβαίνουν τα εξής:

1) Δεν δουλεύει το Alt-Shift αλλά μόνο αφού πρώτα γυρίσω με CTRL-ALT-K ,
μετά παίζει το Alt-Shift αλλά δεν αλλάζει το "σημαιάκι" στην μπάρα.

2) Οταν γυρίζω σε Αγγλικά δεν μπορώ να γράψω τα εισαγωγικά "" , πρέπει
να γυρίσω σε ελληνικά για να μπορέσει να δουλέψει.

Η διανομή που χρησιμοποιώ είναι Mandrake 10.1

Τέλος , παλεύω να αντικαταστήσω την side image του kmenu με μιά άλλη της
αρεσκείας μου , κατέστη αδύνατον να βρω που στην ευχή βρίσκεται αυτή η
εικόνα , κατάφερα τουλάχιστον να την αφαιρέσω αλλάζοντας το "kickerrc"
αλλά ως εκεί.

Δεν μπορώ να εντοπίσω και που είναι το περιβόητο $KDEDIR στο οποίο
αναφέρονται όλα τα sites που διαβάζω για το KDE.

Μπας και κανένας έχει αντιμετωπίσει τα ίδια προβλήματα;