print greek from thunderbird

Dimitris Jemos dijemos at yahoo.gr
Tue Apr 12 16:24:46 EEST 2005

O/H axel maroudas έγραψε:
> Καλησπέρα και ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
> Έψαξα στα archives (http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users)
> κοίταξα και το επίσημο του firefox
> (http://www.mozilla.org/projects/fonts/unix/enabling_truetype.html) άλλα
> όπως είπε και η Vivia δεν κατάφερα να το δουλέψω.
>
> Σκέφτηκα όμως το εξής κατά την ώρα του installation όλα μου τα settings
> έγιναν imported οπότε δεν χρειάστηκε να πειράξω κάτι. Με τις ίδιες
> ρυθμίσεις λοιπόν που ο mozilla τυπώνει τα ελληνικά κανονικά o firefox
> δεν τα καταφέρνει. Μπορείτε να βοηθήσετε γιατί μου άρεσε ο firefox και
> [...]
Ανοίγεις το αρχείο .thunderbird/fbox9o3o.default/prefs.js
σε σένα ο υποκατάλογος fbox9o3o.default μπορεί να έχει διαφορετική ονομασία
και προσθέτεις τις παρακάτω γραμμές
οι κατάλογοι corefonts,freefonts,freefont είναι οι δικοί μου στο σύστημά
μου gentoo. Εσύ βάλε τους δικούς σου. Αν έχεις ένα μόνο κατάλογο σβήσε
τις δύο τελευταίες γραμμές.

user_pref("font.FreeType2.enable", true);
user_pref("font.directory.truetype.1", "/usr/share/fonts/corefonts");
user_pref("font.directory.truetype.2", "/usr/share/fonts/freefonts");
user_pref("font.directory.truetype.3", "/usr/share/fonts/freefont");
Ξεκίνα το thunderbird και τύπωσε ελληνικά.