print greek from firefox

Dimitris Jemos dijemos at yahoo.gr
Tue Apr 12 16:14:48 EEST 2005

O/H axel maroudas έγραψε:
> Καλησπέρα και ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
> Έψαξα στα archives (http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users)
> κοίταξα και το επίσημο του firefox
> (http://www.mozilla.org/projects/fonts/unix/enabling_truetype.html) άλλα
> όπως είπε και η Vivia δεν κατάφερα να το δουλέψω.
>
> Σκέφτηκα όμως το εξής κατά την ώρα του installation όλα μου τα settings
> έγιναν imported οπότε δεν χρειάστηκε να πειράξω κάτι. Με τις ίδιες
> ρυθμίσεις λοιπόν που ο mozilla τυπώνει τα ελληνικά κανονικά o firefox
> δεν τα καταφέρνει. Μπορείτε να βοηθήσετε γιατί μου άρεσε ο firefox και
> [...]
1)Στη γραμμή διευθύνσεων του firefox ή του mozilla πληκτρολόγησε
about:buildconfig
2)Βρές αν υπάρχει η γραμμή –enable-freetype2 Αν υπάρχει πάμε παρακάτω.
3) Στη γραμμή διευθύνσεων του firefox ή του mozilla πληκτρολόγησε
about:config και στη γραμμή φίλτρο πληκτρολόγησε font και δές αν η
επιλογή font.FreeType2.enable είναι true. Αν δεν είναι δώσε στη
μεταβλητή τιμή true
4)Υποθέτω ότι σε κάποιο κατάλογο έχεις tryetype fonts έστω Π.Χ. Στο
/usr/share/fonts/corefonts και ή στο /usr/share/fonts/freefonts και ή
/usr/share/fonts/freefont (Αυτοί είναι οι δικοί μου κατάλογοι όπου έχω
διάφορες truetype γραμματοσειρές.
Οπότε αν δεν υπάρχει η γραμμή font.directory.truetype.1 τη προσθέτεις
στο firefox mozilla και δίνεις τιμή τη /usr/share/fonts/corefonts
5)Απο κάτω προσθέτεις και τη font.directory.truetype.2 με  τιμή
/usr/share/fonts/freefonts κλπ αν έχεις και άλλους καταλόγους με
γραμματοσειρές.
6)Από Επεξεργασία προτιμήσεις -> γραμματοσειρές & χρώματα επιλέγεις
γραμματοσειές ελληνική και επιλέγεις κατόπιν ελληνικές γραμματοσειρές
serif,sans, monospace
7)Αν έχεις ελληνικό firefox στην επιλογή γλώσσες υποθέτω ότι ήδη εχει
επιλεγεί η ελληνική γλώσσα με iso-8859-7
8)Κλείνεις το firefox ή το mozilla και τον ξεκινάς πάλι.
9)Τράβα σε μια ελληνική ιστοσελίδα και τύπωσε ελληνικά.

Σημείωση: Στο αρχείο .mozilla/firefox/κάτι.κάτι/prefs.js του εκάστοτε
χρήστη πρέπει να υπάρχουν οι γραμμές μετα τα παραπάνω
user_pref("font.FreeType2.enable", true);
user_pref("font.directory.truetype.1", "/usr/share/fonts/corefonts");
user_pref("font.directory.truetype.2", "/usr/share/fonts/freefonts");
user_pref("font.directory.truetype.3", "/usr/share/fonts/freefont");
τσεκαρε τα περιεχόμενα του αρχείου για να είσαι σίγουρος

Τα παραπάνω είναι δοκιμασμένα σε
gentoo,slackware,mepis,knoppel,knoppix,ubuntu κλπ