Auto-ekmathisi Linux

Tsoukas Evangelos tsoukase at gmail.com
Sun Apr 10 14:17:14 EEST 2005

Γεια και πάλι,

> το πραγματικό νόημα της λέξης "εμβαθύνω"

είναι για μένα
1) Linux system- and network-administration
2) Linux shell-programming
3) C kai C++-programming
Νομίζω αυτά μου είναι αρκετά.

> λίγο διάβασμα, πολύ πρακτική, ίσως ακόμη και κάμποσος προγραμματισμός σε UNIX
> περιβάλλοντα (αν, φυσικά, σ' αρέσει κάτι τέτοιο).

Μενδιαφέρει ο προγραμματισμός. Πόσο διάβασμα χρειάζεται?Η πρακτική
νομίζω δεν έχει όρια ουσιαστικά.

> Επίσης, αν με τα παραπάνω (1) και (2) εννοείς να σου προτείνουμε κάποια από
> αυτά που αναφέρεις, πες το ξεκάθαρα και κάτι θα γίνει :P

Θα ήθελα να μου προτείνετε κάποια κατά την άποψη σας καλά on-line
tutorials και επίσης, συνοπτικά, πως θα μπορούσα να εξασκηθώ στα
ανωτέρω από μόνος μου.

> Η θεωρία λέει πως στην πράξη δεν υπάρχει διαφορά
> μεταξύ θεωρίας και πράξης.  Η πράξη λέει το ανάποδο.

Χα χα, καλό.

Euxaristo ;-)
Βαγγέλης