Reiserfs moy fainetai poly argo

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Tue Apr 5 21:53:21 EEST 2005

Mario Saturno wrote:

>Εδώ και 2 χρόνια δεν είχα πρόβλημα ούτε με τα xfs μου (3 xfs partitions
>σε 2 SATA & 1 ATA ) και rootFS ReiserFS. Αν και υπήρχανε πολλά ανώμαλα
>reboot/power down δεν χρειάστηκε τίποτε άλλο πέρα από ένα xfs_fsck ή
>reiserfs_fsck ...
>
>Για τα filesystems μπορεί να μιλάμε αιώνες, θα δεις και quotes του στυλ:
>"Μα ο κώδικας του XY-FS είναι γραμμένος με τα πόδια!!" ... γιαυτό..
>προτείνω ένα να βάλεις ένα από τα καινούρια reiserfs/xfs/jfs για όλα έχω
>διαβάσει καλά κι άσχημα σχόλια, οπότε.. no comment.

'Nough said. YMMV, αλλά εδώ και κανά χρόνο ούτε κι εγώ είχα κανά
πρόβλημα με reiserfs (χρήση στα περισσότερα partitions εκτός από το
/boot όπου έχω ext2 και τον εξωτερικό USB δίσκο χωρισμένος σε fat32 και
ext2), παρά τα κατά καιρούς άτσαλα/ανώμαλα shutdown/reboots.

Τώρα τι ακριβώς παίζει με την περίπτωση του Αντώνη τρέχα γύρευε. Αντώνη,
for what is worth στη δουλειά που έχω ακριβές ίδιες εκδόσεις linux
kernel και reiserfs tools σε debian sarge δεν έχω κάποιο παρόμοιο
πρόβλημα (εννοείται με reiserfs ;-)).

G.