suse 9.1 personal

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Sep 23 11:15:25 EEST 2004

On 2004-09-23 08:02, William Wallace <vplia at otenet.gr> wrote:

> Yparxei thema simvasis gia to an oi apantiseis einai panw i katw apo to
> arxiko minima? Den to iksera. Egw diavazw to minima kai apantaw, kai
> epeidi varieme na svisw to arxiko minima apantaw apo panw. An den
> variomouna tha esvina to arxiko. (H an afto itan i default epilogi tou
> mail client mou)

Δεν υπάρχει _κανόνας_ αλλά όπως πολύ καλά το είπες μια "σύμβαση" που την
ακολουθούν σχεδόν πάντα όσοι ήξεραν το Internet πριν βγουν οι ηλίθιοι
mailers τύπου π.χ. Outlook.

Το να γράφεις την απάντησή σου πάνω από το αρχικό μήνυμα έχει μερικά
πλεονεκτήματα, κυρίως σε επιχειρηματικά περιβάλλοντα (αν κι εκεί είναι
δύσκολο να εκτιμηθεί τι ακριβώς είναι καλύτερο), αλλά είναι ενοχλητικό
οπουδήποτε αλλού.  Είναι σαν να διαβάζεις την παρακάτω συνομιλία:

        - Είμαι, μπορείς να μην κάνεις top-post εσύ;
        - Είσαι απλά κολλημένος μπάσταρδος.
        - Ναι και;
        - Σιγά μωρέ, αφού υπάρχουν και τα scrollbars.
        - Επειδή δεν έχει νόημα να διαβάζεις την απάντηση πριν την ερώτηση.
        - Γιατί το top-posting δεν είναι καλό.

Διακρίνεις, πιστεύω, αμέσως ότι κάτι είναι ανάποδα γραμμένο παραπάνω.