ReiserFS problem

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Fri Sep 17 17:01:34 EEST 2004

 >  Καταρχήν όταν πήρα το Mandrake 10.0 και πήγα να το
 > βάλω, ... κόλαγε!
 >  Για να καταλάβετε, επειδή κόλαγε, έπρεπε να κάνω
 > reboot. Κάνοντας reboot, (με το κουμπάκι), έπρεπε να
 > κάνει fsck τa reiserfs / ext2 partitions μου. Αυτό
 > έτρωγε πολύ χρόνο και μάλιστα ... ξανακόλαγε!!! Ήμουνα
 > και μόνος (το καλοκαίρι) σε έναν ερημότοπο, και δεν
 > είχα τίποτα άλλο εκτός από το πακέτο Mandrake στα
 > χέρια μου!

 >  Μετά από πολλές προσπάθειες, το έβαλα μεν, αλλά όταν
 > έκανα κάτι ελαφρώς .. βαρύ στον δίσκο
 >  πχ.  tcsh:/etc> grep -R "WER" *
> [...]

Εν ολίγοις: έβαλες reiserfs με 2.6 kernel και κόλλαγε και μετά το
άλλαξες σε xfs με 2.4 και δεν κόλλαγε.  Τι συμπέρασμα μπορεί να βγει
για το reiserfs απο αυτό, εκτός *ίσως* του οτι δε δουλεύει με 2.6 σε
ερημότοπους όταν κρατάς μόνο ένα πακέτο Mandrake στα χέρια?  Μπα,
μάλλον κανένα και ο 2.6 απλά δεν έπαιξε σωστά στο σύστημά σου για
οποιδήποτε λόγο, πιθανόν επειδή έκανες λάθη κατά το configuration
πατώντας όλα τα πλήκτρα με τη μύτη :-P

rgds,
/-sb.