ReiserFS problem

me estrngdxr at yahoo.gr
Fri Sep 17 11:25:55 EEST 2004

 Καταρχήν όταν πήρα το Mandrake 10.0 και πήγα να το
βάλω, ... κόλαγε!
 Για να καταλάβετε, επειδή κόλαγε, έπρεπε να κάνω
reboot. Κάνοντας reboot, (με το κουμπάκι), έπρεπε να
κάνει fsck τa reiserfs / ext2 partitions μου. Αυτό
έτρωγε πολύ χρόνο και μάλιστα ... ξανακόλαγε!!! Ήμουνα
και μόνος (το καλοκαίρι) σε έναν ερημότοπο, και δεν
είχα τίποτα άλλο εκτός από το πακέτο Mandrake στα
χέρια μου!

 Μετά από πολλές προσπάθειες, το έβαλα μεν, αλλά όταν
έκανα κάτι ελαφρώς .. βαρύ στον δίσκο
 πχ.  tcsh:/etc> grep -R "WER" *
 κόλαγε!

 Λοιπόν, εκανα recombile το kernel που είχε το
Mandrake,  τον 2.6 και έβγαλα όλα τα "δοκιμαστικά" που
περιελάμβανε .

 Όμως και πάλι είχα προβλήματα. Εν ολίγοις, το
καλοσκέφτηκα, είχα ήδη φάει κανά μήνα φρίκης, γύρισα
στην Αθήνα, και κατέβασα τον 2.4 kernel.

 Του έκανα ένα compile της προκοπής, και επιπλέον:

  ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ partitions μου έχω βάλει SGI XFS
partition,
που είναι μια χαρά και κάνει fsck ταχύτατα (νομίζεις
πως δεν κάνει).

 Από τότε τέλος τα προβλήματά μου με τον δίσκο. XFS +
2.4 kernel. Δεν λέω, καλός ο 2.6, αλλά ακόμα είναι
πολύ νωρίς για μένα.